Het laatste nieuws

Op deze pagina vindt u een overzicht van de meest recente ontwikkelingen binnen ons bedrijf of nieuws dat is gerelateerd aan de markt waarin wij opereren. Om op de hoogte te blijven van al deze ontwikkelingen bieden wij niet alleen dit overzicht aan op onze website, maar deze is tevens in een RSS-feed beschikbaar (klik hiervoor op het RSS-logo onderaan deze website). Ook wanneer u zich aanmeldt voor onze website zult u van het belangrijkste nieuws op de hoogte worden gehouden.

Eerste project met crowdfunding

Samen zijn we sterk is iets wat zeker op gaat voor crowd funding. Toen de stichting Vrienden van Ingeborg Douwes Centrum ons vroeg om met te denken over een campagne waarmee zij fondsen kunnen werven voor het centrum zijn we gaan onderzoeken wat de mogelijkheden zijn. Tijdens een bezoek aan de website van kickstarter.com (een website waar uitvinders fondsen kunnen werven om hun product op de markt te kunnen brengen) kwamen wij op het idee om een dergelijke methodiek ook te gebruiken voor het werven van fondsen. Waarom laten we andere mensen niet helpen om fondsen te werven. Nu kunnen ambassadeurs dus een eigen pagina (project) starten op de website vriendenidc.nl en hierna verwijzen via e-mail, op hun facebook of ander social media account. De bedoeling is dat deze ambassadeurs dus mensen gaan aansporen om een donatie te doen via de website. Wij hebben natuurlijk gezorgd dat er direct een bealing kan worden verricht via Paypal of iDeal wanneer mensen een donatie willen verrichten.

Crowdfunding staat voor de gedachte dat vele kleine beetjes samen toch genoeg kan zijn om grote dingen te bereiken. Wij hebben onze donatie al gedaan nu u nog. Doneer ook

MijoShop, een aanvullende e-commerce oplossing

U bent misschien van ons al gewend dat we ons bezig houden met het ontwikkelen van e-commerce oplossingen in Joomla! Tot nu deden we dit voornamelijk door Joomla! te combineren met VirtueMart. Aangezien dat de ontwikkelingen van VirtueMart wat trager verlopen zijn we voor een aantal projecten gaan onderzoeken wat het beste alternatief is. Hierbij zijn we op MijoShop gestuit. Dit product zorgt ervoor dat een van de beste webshop in de markt, namelijk OpenCart, wordt geintergreerd met het Joomla! Content Management Systeem. De eerste projecten waarbij dit product gaan inzetten zijn inmiddels gestart en er zullen er zeker volgen. 

OpenCart heeft een aantal voordelen. Zo is er standaard de mogelijkheid om verlanglijsten te maken, producten te vergelijk, cadeaubonnen aan te bieden en om gebruik te maken van wederverkopers om uw business te verbreden. Daarnaast het feit dat ook nog eens draait onder de nieuwste Joomla! versie. Dit geeft onze klanten die met deze oplossing gaan werken een grote voorsprong in de markt.

2014, Niet alleen het jaar van het paard

Volgens de Chinese cyclus van de dierenriem zal 2014 het jaar van het paard worden. Alles leuk en aardig, maar wij gaan u vertellen dat 2014 het jaar van de schorpioen wordt. Wij van Scorpion Computers & Software zullen namelijk in 2014 gaan knallen. Niet voor niets hebben wij onze uitstraleing een frisse update gegevens. De nieuwe huisstijl is maar het begin. Nieuwe dienstverlening, verbeterde service level agreements, nieuwe hosting, meer aandacht voor toegankelijkheid van websites en we gaan websites op een andere (nog betere) manier ontwikkelen. Met al deze plannen kunnen wij een bijdrage leveren aan het succes van uw bedrijf.

Scorpion gaat in het nieuw

Als organisatie voeren wij zeer vaak updates uit van de website en/of huisstijl van onze klanten. Nu wordt het wel weer eens tijd dat ook wijzelf een update kunnen gebruiken. Op dit moment wordt er dus met man en macht gewerkt aan een nieuwe look-and-feel voor ons bedrijf. Het logo ligt al klaar en onze mensen werken hard om onze volledig nieuwe website op korte termijn te kunnen lanceren. Zoals u misschien wel kunt begrijpen gaat het werk dat we voor onze klanten verrichten altijd voor.

Houdt ons dus in de gaten. Zeer binnenkort een update.

Nieuw ticket support systeem

Het afgelopen jaar hebben we beheerlijk wat professionaliseringslsagen gemaakt als bedrijf. Wanneer je meer klanten krijgt , dan krijg je automatisch ook meer vragen. Daarom hebben we niet alleen onze kennisbank geopend waarin kan worden gezocht of op uw vraag misschien al een antwoord te vinden is. We willen u ook nog op een professionele manier ondersteunen wanneer u een vraag heeft. In het verleden ging alles gewoon per telefoon of per email, maar vanaf vandaag hebben we op deze website een ticketsysteem in gebruik genomen waarin u op deze website uw vraag kunnen stellen aan onze medewerkers en het gehele verloop van de antwoorden en wedervragen blijven volgen. Een historie van de zogenaamde tickets wordt per gebruiker bewaard en de wederzijdse communicatie zal ook per email worden bevestigd.

Kennis is om te delen

Vanaf dit moment hebben we voor onze klanten een kennisbank geopend. Deze is te vinden deze website vindt u onder het support menu. We zullen in deze kennisbank de meest gestelde vragen van onze klanten opnemen en natuurlijk zullen we daarbij ook direct de antwoorden geven zodat u niet verder hoeft te zoeken of contact met ons hoeft op te nemen met een vraag die we al eerder hebben beantwoord. Het is een progressief systeem. Dat betekend dat de hoeveelheid informatie in de loop van de tijd zal groeien.