Ook dit project loopt al geruime tijd. Onze bedoeling was om een andere vorm van marketing in te zetten om onze klanten te informeren over datgene waar wij in gespecialiseerd zijn. We willen graag via deze webshop onze producten aanbieden. In dit geval gaat het enkel en alleen om producten die wij als standaard betitelen. Webshops, websites en hostingpakketten vormen hierbij het assortiment. De website is bereikbaar via de volgende domeinnamen:
- www.GoedkopeWebshop.net
- www.GoedkopeWebshop.eu
- www.EenEigenWebsite.com
- www.EeneigenWebsite.net
- www.EenEigenWebsite.eu
- www.JeEigenDomein.be
- www.UwEigenDomein.be
Naast het aanbieden van onze producten willen we hier ook aantonen wat enkele van de mogelijkheden zijn van deze producten. Door gebruik te maken van relatief generieke domeinnamen kunnen we ook ons advertentiebeleid aanvullen met korte en pakkende teksten die de potentiële klant moet overtuigen om een bezoek te brengen aan onze website en vervolgens over te gaan naar de aanschaf van een eigen plaatsje op het wereld wijde internet.
Eigenlijk is het natuurlijk helemaal geen nieuw project.
De letters SCS staan voor Super Cleaning Service. Dit is een schoonmaakbedrijf dat zich ook graag op het internet wil profileren. De eigenaresse heeft een zeer duidelijk beeld van hoe haar nieuwe website er uit moet komen zien. Aangezien het bedrijf nog geen duidelijk huisstijl had hebben ze ons gevraagd om tevens de grafisch uitwerking van hun logo te doen. De afbeelding die u links bovenaan dit bericht ziet is het uiteindelijke resultaat geworden.
Buiten een financiële donatie voelden we ons geroepen om nog meer bij te dragen aan de noodhulp die moet worden geboden aan diegene die het hard nodig hebben. De mensen in Haiti hebben het op dit moment zeer zeker nodig. daarom hebben wij van Scorpion Computers & Software een module ontwikkeld voor Joomla waarmee u een banner op uw website kan plaatsen (met natuurlijk de link naar een website waar u kan doneren). Deze module kunt u gratis downloaden op http://demo.scorpioncomputers.nl
Afgelopen jaar zijn we behoorlijk gegroeid. Wanneer je meer klanten krijgt , dan krijg je automatisch ook meer vragen. We hebben daarvoor onlangs al onze FAQ sectie geopend en deze zal in de komende periode alleen maar groeien. We willen onze klanten echter ook nog op een professionele manier ondersteunen wanneer zij een vraag hebben. In het verleden ging alles gewoon per telefoon of per email, maar vanaf vandaag hebben we voor geregistreerde gebruikers van onze website een support sectie in gebruik genomen waarin zij in een professioneel systeem hun vraag kunnen stellen en het gehele verloop van de antwoorden en wedervragen blijven volgen. Een historie van de zogenaamde tickets wordt per gebruiker bewaard en de wederzijdse communicatie zal ook per email worden bevestigd.
De afgelopen periode is gebleken dat klanten steeds hogere eisen gaan stellen aan hosting. Dat is ook de reden waarom we nieuwe servers hebben ingezet om aan de hardwarematige kant van deze eisen te voldoen. Er zijn echter nog meer eisen en die gaan voornamelijk over de samenstelleing van het hosting pakket. Er is gewoonweg vraag naar meer, meer en nog eens meer. Omdat niet ieder bedrijf ervoor kiest om als grootverbruiker van dataopslag en verkeer een eigen server in te zetten hebben we daarom wederom een extra hosting pakket in ons assortiment opgenomen. Het
Het werd natuurlijk wel eens tijd, maar ook wij hebben nu de belangrijkste vragen van onze klanten in overzicht geplaatst en deze bieden wij aan onze geregistreerde gebruikers aan op deze website. De FAQ-sectie moet nog worden aangevuld, maar langzaam maar zeker zal deze database groeien tot een totaal systeem waarin onze klanten op het grootste deel van al hun vragen direct een antwoord kan vinden.
Zoals reeds eerder door mij aangegeven ligt de Belgische internetmarkt nog volledig open. Heel veel bedrijven (zeker MKB-ers) hebben nog niet eens een eigen domein vastgelegd, laat staan een daarbij behorende website. Zo ook het bedrijf MR Products dat gespecialiseerd is in professioneel tekenwerk. Het bedrijf heeft ervoor gekozen om het jaar 2010 te gebruiken om een compleet andere wending te geven aan de bedrijfsvoering. Er werd een nieuw logo ontworpen en een aangepast huisstijl ontwikkeld. Vervolgens heb ik zonder veel moeite de directeur van het bedrijf weten te overtuigen van het feit dat ook een nieuwe website geen overbodige luxe is. De eerste besprekingen zijn reeds gevoerd en we zijn begonnen aan de ontwerpfase. Wanneer dit project vorm krijgt, dan zullen wij u daarvan natuurlijk op de hoogte stellen.
De eigenares van Salon Annabell is naar ons verwezen door een tevreden klant (Circus Pinilotta) en dat is natuurlijk de beste reclame die een bedrijf zich kan wensen. Het bedrijf is een schoonheidssalon, en deze mensen hebben zich al geruime tijd gerealiseerd dat een website nooit een overbodige luze is, zelfs niet voor een bedrijf dat zich voornamelijk richt op de particulieren markt en niets te beiden heeft aan dat een digitale vorm heeft.